Начало ФорумТренировъчни Програми и МетодикиСъвет за тренировъчна програма
Начало Най-нови теми Активни теми Най-популярни теми Най-полезни теми
Назад към раздела

Съвет за тренировъчна програма




Напреднал
мнения - 57
Кирил Подолински
2015-12-27 20:18:24

Тъй като не съм фен на тренировъчните сплитове от типа на гърди/бицепс, гръб/трицепс, и т.н., можете ли да си изкажете мнението кое е по-добре да се комбинира - 1 ден горна, 1 ден долна, 1 ден почивка и пак така, или 1 ден бутащи, 1 ден дърпащи, 1 почивка и повторение.

Ако може и съответно да препоръчате примерни тренировъчни програми, ще бъда изключително благодарен!



URL   
Харесвам 0

Напреднал
мнения - 207
Kristiqn Olegov
2015-12-30 09:07:10

Според мен трябва сам да си я подбереш , взависимост от това какво искаш да постигнеш.А отностно 1 ден горна 1 ден бутащи не те разбирам много , но е хубаво да има и бутащи и дърпащи , но незнам какво разбираш под това . Може да пробваш : Рамо - трицепс ; гърди - бицепс ; крака - корем ; Гръб -трапец - задно рамо . Зави си и колко пъти посещаваш залата.

 



URL   
Харесвам 0

Напреднал
мнения - 78
Златан Борисов
2016-01-03 19:47:48

Кириле, сплита не е въпрос дали ти харесва или не, а е необходимост.Така както ти искаш да тренираш ще правиш два пъти мукулна група в седмицата, което не е вариант за прогрес.Колегата по-горе добре те е насочил, но пък, ако напълно изключваш възможноста за сплит система, тогава тренирай по една мускулна група на ден от типа на 1- гърди, 2- гръб, 3- крака, 4- рамо, 5- ръци 6 и 7 почивка и това е!



URL   
Харесвам 0