Начало ФорумХранителни Режими и МетодиМнение за хранителен режим
Начало Най-нови теми Активни теми Най-популярни теми Най-полезни теми
Назад към раздела

Мнение за хранителен режим




Ентусиаст
мнения - 35
Hristiqn Hristev
2015-12-14 00:59:08

Здравейте! На 15 години съм и тренирам сериозно от 1 година. В началото бях доста ′′едро′′ момче, но свалих 25 килограма мазно и качих около 5 килограма мускули. В момента съм 70 килограма, харесвам се, но искам да изчистя за лятото и мисля от новата година да започна да чистя, защото имам около 20-25% подкожни мазнини. Та това са режима ми и тренировката ми с която мисля да започна от новата година за да смъкна подкожните мазнини!

Тренировъчен режим

Понеделник - Гърди/Гръб
(Суперсерия 1) - Набирания 4х10 + Лежанка 4х10
(Суперсерия 2) - Гребане с Щанга 4х10 + Дъмбел Преса за горна гърда 4х10
(Суперсерия 3) - Мъртватяга 4х10(тясна ръкохватка) Пек Дек 4х10

Вторник - Почивка

Сряда - Ръце
(Суперсерия 1) - Бицепсово сгъване с прав лост 4х10 + Повдигане на дъмбел зад глава (с 2 ръце) 4х10
(Суперсерия 2) - Бицепсово сгъване на пеика под наклон 4х10 + Френско Разгъване с дъмбели 4х10
(Суперсерия 3) - Чукове за бицепс 4х10 + Въже на скрипец 4х10

Четвъртък - Кардио

Петък - Крака
Клек без тежест 5х20-25
(Суперсерия) Разгъвач + Сгъвач 5х15-20
Напади с дъмбели 4х15
Прасец на Калф машина от стоеж 4х20+
Прасец на Калф машина от седеж 4х20+

Събота - Рамо
Разтваряне на дъмбели встрани 5х20
Раменна преса 04х8-10
Хеликоптер - 3х8-10
Задно рамо на Пек Дек 4х15-20
Повдигане за трапец зад тялото (на смит машина) 5х15+ (до отказ всяка)

Неделя - Кардио


Хранителен режим

Тук имам 1 въпрос мога ли да заменя яйцата с протеинов шейк например?

Протеинов шейк + 100 грама овес с кисело мляко

50 грама овесени ядки

250 грама пилешко със салата(краставици и домати)

протеинов шеик

250-300 грама месо със слата



URL   
Харесвам 0

Напреднал
мнения - 60
Nikolay Lazarov
2015-12-17 20:45:36

Смятал ли си си калориите, изглежда ми доста малко това за твоите килограми,  ще си в голям дефицит и метаболизма ще ти се забави доста.



URL   
Харесвам 1

Златен Потребител
мнения - 378
Ричи Петров
2015-12-19 11:24:10

1. Нямаш достатъчно мазнини в режима, а това е голяма грешка.

2. Прави силови тренировки с малки повторения за всички мускулни групи.



URL   

Ентусиаст
мнения - 43
Венцислав Милушев
2015-12-20 13:27:31

Калориите и на мен ми се виждат малко сметни на колко си в момента и на 10 дена започни да ги намаляш с 200 ПРИМЕРНО заедно с въглехидратите гледай да има и мазнини в диетата ти не транс разбира се увеличи протеина до грам и половина на килограм примерно и не забравяй да зареждаш с въглехидрати и тези супер серии лично при мен не работят на края на тренировката може да правиш инсенити или нещо от сорта на крос фита под формата на супер серия 3 4 упражнения без почивка едно след друго  3 4 серии  аз лично като чистя скачам на въже след тренировката 4 5 серии по 2 до 5 мин на серия и ми се отразява доста добре също така както е казал колегата наблегни на умерено тежките базови упражнения едно че имат по голям енергоразход а и ускоряват метаболизма и са по ефективни от кардио или супер сетовете примерно 



URL   
Харесвам 1

Напреднал
мнения - 207
Kristiqn Olegov
2015-12-28 20:27:23

Абе хора стига глупости яж си подбрана храна  без да я делиш на кантар и т.н . Разнобразието е ключа към успеха .



URL   
Харесвам 0